Skip to the content
AAG Biuro Rachunkowe
  • O Nas
  • Usługi
  • Cennik
  • Kontakt
  • Aktualności

Usługi


Usługi kadrowo-płacowe


Usługi księgowe


Usługi administracyjno-biurowe

Usługi kadrowo-płacowe

W ramach kompleksowej obsługi kadrowo-płacowej oferujemy Państwu szereg usług, które mają Państwo jako pracodawcy w obowiązku w stosunku do pracowników. Prowadzenie dokumentacji pracowników i płac, zarządzanie urlopami oraz sporządzanie deklaracji podatkowych ułatwi Państwu prowadzenie Firmy.

W szczególności oferujemy:
  • przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zawierania oraz rozwiązywania umów o pracę oraz cywilno-prawnych
  • zakładanie oraz prowadzenie akt osobowych
  • wystawianie świadectw pracy
  • przygotowywanie listy płac
  • prowadzenie i zarządzanie kartoteką urlopową
  • obsługa zwolnień lekarskich
  • sporządzanie deklaracji PIT 11 i 4R na rzecz Urzędu Skarbowego
  • przygotowywanie deklaracji oraz raportów miesięcznych do ZUS
  • bieżąca kontrola terminów ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP

Usługi

Usługi księgowe

Bogata wiedza i doświadczenie pozwalają nam na solidne i wiarygodne wsparcie naszych Klientów co pozwoli Państwu zaoszczędzić czas, który będziecie mogli poświęcić na rozwijanie swojego biznesu.

Pełna księgowość

Prowadzona przez AAG pełna księgowość daje wiedzę w zakresie pełnego obrazu sytuacji finansowej przedsiębiorstwa i procesów gospodarczych w nim zachodzących. Pełna księgowość składa się z Zasad Polityki Rachunkowości i ksiąg rachunkowych.

W ramach pełnej księgowości prowadzimy:

  • opracowanie zasad polityki rachunkowości
  • ewidencję sprzedaży i zakupów
  • ewidencję majątku i źródeł jego finansowania
  • inwentaryzację majątku, zobowiązań i należności
  • ewidencja operacji bankowych
  • sprawozdania finansowe
  • rozliczanie wynagrodzeń oraz naliczanych składek ZUS
  • sporządzanie deklaracji VAT, VAT UE
  • przygotowanie sprawozdań dla Urzędu Statystycznego
Zasady Polityki Rachunkowości

Przedsiębiorca prowadzący księgi rachunkowe jest zobowiązany do opracowania w języku polskim zasad polityki rachunkowości, które będą zawierać poniższe informacje:

  • określenie roku obrotowego i okresów sprawozdawczych
  • wybór metody wyceny aktywów i pasywów, a także sposób ustalania wyniku finansowego
  • charakterystykę wybranego sposobu prowadzenia ksiąg rachunkowych, w tym co najmniej:
  • zakładowy plan kont
  • spis stosowanych ksiąg rachunkowych
  • opis sposobu przetwarzania danych
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów
  • ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych
  • obliczanie zaliczek miesięcznych na podatek dochodowy PIT 5
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia
  • sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT 36 i PIT 36L
  • prowadzenie ewidencji VAT, w tym rejestr sprzedaży i zakupu
  • sporządzanie deklaracji JPK VAT, VAT UE
Ryczałt Ewidencjonowany
  • nadzór nad limitami, terminami, które mają wpływ na uzyskanie prawa do wyżej wymienionej formy opodatkowania
  • obliczanie zaliczek miesięcznych na podatek PIT 28
  • sporządzanie rocznych deklaracji PIT 28
  • prowadzenie ewidencji VAT, w tym rejestr sprzedaży i zakupu
  • sporządzanie deklaracji JPK VAT, VAT UE

Zapewniamy również zgłaszanie, aktualizacja, wyrejestrowywanie podmiotu jako czynnego podatnika podatku VAT oraz VAT UE.

Reprezentujemy Klientów przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych również w trakcie kontroli tychże instytucji.

Usługi

Usługi
administracyjno-biurowe

  • Obsługa umów cywilno-prawnych (zgłoszenie do ZUS, wystawienie rachunków)
  • Pisma komornicze
  • Pisma/wnioski do ZUS
  • Pisma/wnioski do Urzędu Skarbowego
  • Naliczanie i obsługa PPK
  • Sporządzanie sprawozdań do Gus
  • Zaświadczenia o niezaleganiu ZUS i US
  • Wystawianie not korygujących
  • Obsługa osoby współpracującej
  • Obsługa poczty ( znaczek, koperta, list polecony ekonomiczny)
  • Przygotowywanie dokumentów o zmianie formy opodatkowania (wniosek do ceidg, pismo do US z wysyłką)
  • Przygotowanie dokumentów sprawozdawczych do banków przy staraniu się o kredyt

Nasze Promocje

-20% na start

Nowi klienci przez pierwszy miesiąc mniej! Zapraszamy do sprawdzenia naszych usług.

Menu

  • O Nas
  • Usługi
  • Cennik
  • Kontakt
  • Aktualności

Kontakt

Adres: Wrocław, 52-205 ul. Sucharskiego 25
e-mail: kontakt@aagbiuro.pl
tel: +48 512 080 587
tel: +48 693 396 574
NIP: 8992843584
REGON: 369896329
Proudly powered by WordPress | Theme: Consultera by Wpazure.
Back To Top